.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای اولین‌ بار در مازندران
راه‌اندازی کارناوال حجاب و عفاف در آمل
شمال نیوز: کارناوال عفاف و حجاب با همکاری فرمانداری ویژه آمل و دستگاه‌های اجرایی برای نخستین‌بار در مازندران راه‌اندازی شد.

به گزارش شمال نیوز، نخستین کارناوال عفاف و حجاب در مازندران با همکاری فرمانداری ویژه آمل و دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

در این طرح دینی و مذهبی کارناوال تاکسی‌های شهرستان آمل با برچسب ویژه عفاف و حجاب به حرکت در آمد.

مسئول دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل در این مراسم در گفتگو با فارس، اظهار کرد: برای ترویج و تبلیغ گسترده فرهنگ حجاب و عفاف در سطح شهرها و روستاها باید همه دستگاه‌های اجرایی و مردم در صحنه باشند.

زینب سلطانی با اعلام اینکه برای حفظ حجاب اسلامی و عفاف دینی از گذشته تاکنون زحمات زیادی کشیده شده و خون‌های زیادی به زمین ریخته شد، تصریح کرد: طرح راه‌اندازی کارناوال عفاف و حجاب در شهرستان آمل برای نخستین‌بار در مازندران اجرایی شده است.

وی بیان کرد: مسئولان شهری همانند معاون برنامه‌ریزی فرماندار ویژه آمل، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری آمل و مردم از نزدیک بر روند اجرای آن نظارت داشتند که با درج برچسب بر تاکسی‌های درون‌شهری در راستای ترویج حجاب و عفاف اقدام شده است.

مسئول دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه آمل ادامه داد: در این طرح نوین در مازندران حدود 400 دستگاه خودروی تاکسی به‌کارگیری شدند.

سلطانی با اشاره به بهره‌گیری از یک سوم خودروی تاکسی درون‌شهری برای اجرای طرح کارناوال حجاب و عفاف در این شهرستان، گفت: مطالب تأکیدی، توصیه‌ای و موارد تصویری می‌تواند به صورت مستقیم و غیرمستقیم در ترویج و تبلیغ حجاب و عفاف نقش زیادی ایفا کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.